مقالات

مقایسه هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 و هایلو GT7 Neo

برند هایلو به تازگی از هندزفری بلوتوثی خود با نام هایلو GT7 Neo رونمایی کرده است می خواهیم با هم مقایسه هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 و هایلو GT7 Neo را بررسی کنیم که آیا هندزفری بلوتوثی جدید هایلو آیا ارزش خرید دارد یا خیر.

مقایسه هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 و هایلو GT7 Neo در کیفیت ساخت

وقتی هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 neo را در دست می گیرید اولین تفاوتی که ذهن شما را به خود مشغول می کند کیفیت بدنه آن است. بله درست متوجه شده اید هر هندزفری بلوتوثی از پلاستیک ساخته شده اند ولی به جرات می توان گفت که کیفیت بدنه GT7 neo خیلی بهتر از ورژن قدیمی تر خود یعنی هایلو GT7 است. مورد بعدی که باید به آن اشاره اندازه محصول جدید هایلو است که نسبت به نسخه قبلی خود کمی جمع و جور تر و کوچکتر شده است. در هر دو هندزفری بلوتوثی وزن هر یک از هدفون ها ۳.۹ گرم است و در این زمینه اتفاق خاصی رخ نداده است. یکی دیگر از تفاوت هایی که می توان چشم گیر باشد توانایی مقاومت در برابر آب است که در هایلو gt7 neo این ویژگی بهبود پیدا کرده است.

تفاوت در ظرفیت باتری

باتری هندزفری بلوتوثی ظرفیتی معادل ۳۱۰ میلی آمپر ساعت در هر دو مدل دارد و همینطور در ظرفیت باتری هر یک از هدفون ها نیز، در عدد ۳۵ میلی آمپر ساعت یکسان هستند ولی در بهینه سازی که روی نسخه جدید انجام شده و تست هایی که تیم فنی فروشگاه اینترنتی موبونیاز انجام داده است در نسخه جدید یعنی هایلو gt7 neo بازدهی باتری ۱.۵ تا ۲ ساعت بیشتر شده است.

نتیجه

از نظر قیمتی تفاوت زیادی بین این دو محصول وجود ندارد و از لحاظ ساختار و شکل بدنه نیز همینطور. اما چه چیزی باعث می شود که شما نسخه جدید آن را انتخاب کنید؟

شاید سال ساخت و عرضه محصول برای خیلی از کاربران بحث مهمی باشد و شاید در اندازه و کیفیت ساخت کاربران اختلاف نظر داشته باشند ولی در یک نتیجه گیری کلی می توان گفت که از نظر کارایی هر دو محصول تقریبا یکسان هستند و این تفاوت های کوچک است که می تواند با انتخاب شما جهت بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *